Monday, April 27, 2009

. maaf, sesungguhnya jiwa keanakan saya masih kuat dalam diri ini .








video



Ini yang dinamakan tak ada idea tapi mahu updet juga. Hihi

Btw, umur aku tahun ni 25.

Masih muda kan?

15 comments:

  1. petua awet muda
    perlu ada jiwa kanak2
    ;)

    ReplyDelete
  2. haaaa~

    ak dh "bising" baru ko nak update ye cujen chumel~

    haha~

    kan ak dh follower ko... mesti la ak tau ko ad blog len...

    ngeee~

    *take care ye lalink....**kalau ko wat ala2 tag pon best gak... ngeee~ cam chumel je bila dpt tgk koleksi org len yg agak ke ank-ankkan... haha~

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. canteknye ko susun.ko sangat kreatif.dari segi penulisan,seni menghias pun terer.hehe.

    ReplyDelete
  5. nk sinchan tuh~

    comel nye sarah!!!

    ReplyDelete
  6. msti antare byk2 shin chan tu ade ak punye kn...msti ko ade cilok ni dr kotak ak.

    harry potter ak bile ko nk tgk? ak nk bli balik mane yg hilang. sape yg curik tu siap le. ak dendam.

    ReplyDelete
  7. tak ada maknanya aku amek kat kotak ko.. ko ade beli ke sin chan? ko nye harry potter aku jumpa satu je kat umah atok..yg lelain tak tau....

    ReplyDelete
  8. patut la maintain cute ;)

    ReplyDelete
  9. aku salah komen pakai account org len la cujen.

    tpakai don pny. hehe~

    ReplyDelete
  10. peh... muda lagi tu. orang umur 30 pun download naruto lagi. haha...

    ReplyDelete
  11. bnyknye koleksi ko...25 muda lagi ape..yg penting happy

    ReplyDelete
  12. arghh banyaknya komik..jeles..jeles

    ReplyDelete
  13. aku balik naik bas doh cmne nk bawak printer sume..haha

    ReplyDelete
  14. are u really 25? u look like 12 act in the vids.

    ReplyDelete
  15. en, adi...
    sy mmg awet muda... ;p

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..