Sunday, June 21, 2009

. sibling .



Entri ini dipenuhi dengan gambar. Harap maklum.

Sabtu lepas bawak adik beradik YANG ADA tu kuar berjalan. (yang ada --> sebab tak cukup korum, sorang lagi tak ada) Ala, bukan pergi mana pun. Dataran Putrajaya je. Adik aku yang kecik tu la sibuk sangat nak gi dataran. Tah apa ade kat dataran tu pun aku tak tau. Tapi takpelah, sebagai kakak yang baik hati dan comel, aku bawak jugak la pergi. Lagipun saje nak test kamera baru adik aku. Aku tak tau apa bestnya kamera slr tu. Mungkin dengan menggunakan kamera tu, muka aku akan kelihatan seperti adik beradik dengan ANGELINA JOLIE. Huh.

Ok, meh aku sajikan korang dengan gambar-gambar kitaorang adik beradik sampai boleh buat korang muntah darah. :-p

Mula-mula korang tengok la gambar jakun kitaorang memegang windmill. Konon-konon nampak comel la pegang menatang tuh. Chait!!

Ok, ready semua!!


MEMPERKENALKAN


Angah the CUTEST



Eda the LAZY



Acik the SKINNIEST
(hoh, betul ke perkataan skinniest tuh?? bantai je la)



Ema the BIBIK


Adik the BULLY



Ok, itu antara watak-watak yang ada. Ada sorang lagi yang tak ada. Sebab dia jauh. Tapi, takpelah.. untuk tidak mengecikkan hati dia, (sebab kadang-kadang dia baca jugak blog aku ni) so, aku letak jugak la gambar dia SEDANG MEMEGANG WINDMILL.




Kak Uda the BIG HEAD

Jangan betulkan pc korang. Dia memang adik aku, bukan BIBIK aku. Hohohoho.

Ok ok, memikirkan kebarangkalian aku akan kehilangan beg Topshop dan juga perfume dan mungkin juga lain-lain souveneir yang dia belikan tuk aku dari UK, maka aku letak gambar dia yang SEBENAR. Sebenar bermaksud gambar terkini yang lebih putih (sebab lama sangat dok negara omputih) dan agak terkini fesyen pakaiannya.


(Habislah pasni aku kena carut ngan dia).
Hihihihi.


Macam yang korang tengok, adik beradik aku memang ramai. Ada 7 orang. 6 daripadanya perempuan. Abang aku sorang je lelaki. So, dia aku tak masukkan dalam ini pilem. Ni aku citer adik beradik pompuan je. Best woo ramai adik beradik pompuan ni. Leh sharing baju, sharing barang, sharing citer pasal pakwe, gaduh2, perang2 mulut, kutuk2 dan bermacam-macam lagi aktiviti yang boleh dilakukan bersama. Pada aku my BESTFREN is my SIBLING. Maklumlah AIR DICINCANG TAKKAN PUTUS. So, sayangilah adik beradik korang. Jangan gaduh2, dendam2 sesama adik beradik. Tak baik.

Malas nak membebel banyak-banyak. Tengoklah gambar-gambar kitaorang sampai korang rasa meluat.











19 comments:

  1. the skinniest??
    xde la kurus pon! cet..
    asal gambo aku gelap nie..
    ni yg xpuas ati nih..
    grrr

    ReplyDelete
  2. angah...!!!!
    berani kau!!
    ko selongkar ak nye kotak semate2 nk korek gambo tu.
    jage..!!!
    gambar tu mase br lps kawat kaki kadet polis eh. sbb tu rentung.
    harap maklong!

    ReplyDelete
  3. hahahahahahahaha....

    aku rasa aku tau gambo zack tu..hahahahahahahah lawak giler! kak uda the BIG HEAD! hahahahaha...


    dah guling2 gelak nih~

    ReplyDelete
  4. ain
    bukan ko memang kurus ke??

    nyssa
    tq

    momoko..
    hohoho..sib baik gambar2 lama yang lain kat umah subang lagi... kalau tak, memanng aku akan letak gambo yg ko rasa tak nak balik mesia dah..huhuhu

    en me
    sape yang jelita tu?? spesifik plissss

    olin
    ooo, gelak ko ye... ko ingat kat umah aku tadek simpan gambar ko dulu2?? hihihihi.... jage la... satu hari nnt aku wat entry khas tuk ko.... hohohoho

    ReplyDelete
  5. awww. sweetnya gmbr korang adik beradik. well, i also have that flower fan! :D

    ReplyDelete
  6. cujen.sweetla semua pic tu.macam photographer handalan plak.warna warni.menarik beb.ajarlah.ade edit tak?ececeh.hehee.

    adik yang kat uk tu study sane ke?

    ReplyDelete
  7. putri
    i ade tgk ur flower fan tu...co sweet...hehe

    wadah
    gambar tu takde edit ape pun...
    amek pakai kamera slr mmg cantik kot.. lagipun faktor cuaca mempengaruhi kecantikan gambo tu...

    adik aku mmg study sane...

    ReplyDelete
  8. bestnya ada adik beradik ramai... & adik beradik perempuan. happy je! jeles i.

    ReplyDelete
  9. bestnya ada adik beradik ramai... & adik beradik perempuan. happy je! jeles i.

    ReplyDelete
  10. time happy, happy la... time gaduh pun dasat gak..hehe

    ReplyDelete
  11. wahh.. wat parti buihh.. besh beshh..

    ReplyDelete
  12. parti buih pakai spender je..hehe

    ReplyDelete
  13. adik badik ko memang keding2 eh??huhuu...

    haih rindu pulak nak berjalan ngan adik2 aku!

    ReplyDelete
  14. haah...sume keding cam aku jugak... :p

    ReplyDelete
  15. hadoii lar...
    berguling2 i gelak bace kisah u all adik badek..
    besh je..picChas pun nice je..=)

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..