Thursday, July 23, 2009

1 new message receive

Kadang-kadang satu sms dari orang yang kita suka@sayang bisa membuatkan kita tersenyum sepanjang hari walaupun sms itu hanya mengandungi perkataan "Morning!".

Aku nak senyum je sepanjang hari ni.

:-)

16 comments:

  1. i miss that kind of msg.
    someone please send me one!

    ReplyDelete
  2. hehehehe
    jgn tak buat keja lak babe

    ReplyDelete
  3. wahhh.. bila dah angau, mmg camtu! :P

    ReplyDelete
  4. penulis.sahaja,
    bak sini no phone, aku msg ko hari2... hehehe ;p

    arween,
    masa ni le semangat keje datang berkobar2

    putri ramlan,
    saya memang mudah angau...heheehe

    ReplyDelete
  5. amboi.
    jangan senyum sgt, kang bos ko pelik.

    ReplyDelete
  6. cujen,
    send by someone you care, and love perhaps, is different.
    i wish she could send me one.
    miss her a lot. did she miss me?
    oh jiwang di blog orang pula!

    ReplyDelete
  7. penulis,
    i know that feeling.. sangat2 paham. haish, jangan sampai aku pulak menijiwang kat sini..hehe

    ReplyDelete
  8. meh aku sms ko plak...sure ko pitam :D

    ReplyDelete
  9. kekadang 1 sms lg bermakna dr bergayu berjam2..

    ReplyDelete
  10. ~0~
    BETUL CKP AWK TU....SY SOKONG!!

    ReplyDelete
  11. tak abis senyum la ker beb?

    bila nak updet? hehhe hehhe

    ReplyDelete
  12. awk tu yang tak updet.... tunggu en. 13 may updet dulu..hehehe

    ReplyDelete
  13. betul.

    teringat masa zaman-zaman kemaruk dulu. hehe.

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..