Tuesday, July 28, 2009

Cintaku Tertinggal di KFC

Entah mengapakah
Hatiku bergetaran
Bila bertemu lagi
Oh kekasih lama....

Patut la aku tergedik-gedik je nak pergi KFC Alamanda hari ni. Rupanya nak bertemu kekasih lama. Ceh, kekasih lama konon. Padahal aku syok sendiri. Hihihi.

Actually bukan kekasih lama pun. Cuma someone yang aku admire dulu. Sape-sape yang pernah follow blog aku dari zaman frenster tau la kot. Sebab aku penah cerita pasal secret admire aku ni dulu. Kalau lupa leh baca KAT SINI.

Tetiba teringat zaman dulu-dulu. Student life aku masa kat Politeknik Port Dickson. Banyak betul kenangan aku kat sana. Kalau ingat-ingatkan balik rasa nak kembali ke zaman tu. Betul tak kengkawan? Hehe. Nantilah, kalau ada masa aku nak wat entry khas Kenangan di Politeknik Port Dickson. Mesti best kan!

Percubaan membuat tanduk.
Tapi tak berjaya sebab aku pendek.



Kenapalah aku tergamak buat rambut camtu.
Dah macam rambut apa dah.
Patut la aku admire orang, orang tak layan.
Cis!!

9 comments:

  1. tergamak sungguh kau...hihihi... ;p

    ReplyDelete
  2. zaman tondan punya gaya rambut. xglemer at all u~

    hahahah..

    ReplyDelete
  3. o alex tu...ingat2..alex yong :P

    ReplyDelete
  4. trasa cm zaman 60-an je hair style tu.

    ReplyDelete
  5. prettyrain..
    tu la kan...cam zaman dolu2... rambut saloma..hehe

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..