Thursday, July 30, 2009

Gersang Versi Oren

I'm the lonely guy.

Also the shy2 cat guy.

I have no girlfriend, no close friend, no money, no sport car.

You know, its suck to live like this

All i need is only a girlfriend to complete me

Anyone intrested?
See my face. Cute enough right?

Come baby, come closer to me.

Touch my body. Aww!!

Ahh, I feel good!!!


Sabar ye oren! Nanti aku mintak tuan ko carikan ko pasangan. Dah akil baligh dah rupanya si oren ni. Memang patut kena ada girlfriend. En. Kelly sila take note yer. Dia juga punya hak untuk berpasangan dan hidup bahagia. ;-p

Ini minggu terakhir aku dengan oren. Lepas ni nak kena pulangkan sebab aku pun tak boleh nak jaga dia. Minggu depan nak pergi kursus. 3 tahun tak pernah pergi kursus apa-apa. Baru ni dapat peluang. Kesian kan? Huh!! Rasa sedih pulak nak pulangkan oren.


I'M GONNA MISS HIM!!!

16 comments:

  1. cun do kucing ni.
    agak2 boleh tak kau pos kat rumah aku?
    aku sanggup jaga.

    ReplyDelete
  2. memang comel pun. aku pun sayang gile kat kucing nie. tapi, bukan aku nye kucing.. nak wat cemana...

    ReplyDelete
  3. tah2 tuan punya kucing merasuk oren...
    hihihi...

    ReplyDelete
  4. cujen.ini entri merujuk tuan penjage sementara oren tak?hehehe.jgn mara ar

    ReplyDelete
  5. hahaha...aku dah agak dah mesti korang samekan aku ngan oren.. cis, berani korang..hihihihi...

    entry ini tiada kena mengena dengan yang hidup maupun yang mati... ;-p

    ReplyDelete
  6. hahahaha
    oren ker ko nie babe?

    gilosss arrrr

    ReplyDelete
  7. ngeheh! sayang sungguh awak pada si oren kan? kem salah peluk cium sket?! :D

    ReplyDelete
  8. hye cik cujen...
    otty kirim salam..
    wawawa dah lama dok sekodeng blog cik cujen...
    lama x g kg..
    merajuk ngan owg2 kg kerk..
    -badboy-

    ReplyDelete
  9. senyum simpul aku tengok gelagat oren. comel sungguh. huhuhuhu. kalau aku ade kucing betina nak aje aku pasangkan kat oren, tp... takde daaa...

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. arween,
    siot ar korg...ade plak pasal aku... hihihi..takde maknanya aku gersang.. cis...

    putri,
    oren kem salam peluk cium balik kat awk.. muka dia berlagak je sebab awek cun kem salam peluk cium dia.. tak senonoh tol oren nie..hehe

    slslash
    mekasih sebab sudi sekodeng blog sy.. er, sorry to ask.. kita kenal ke? org kampung ke? sorry la, tak berapa ingat la...

    ReplyDelete
  12. nad,
    semalam kan aku jumpa anak kucing sebijik cam oren. mmg same gile la. tapi, ekcik lagi la..kucing betina. pastu aku bawak balik konon2 nak kawankan ngan oren, sekali oren ni jahat. dia nak cakar2 kucing kecik tu. nak gaduh2.. tensen jek aku tgk. last2 aku bagi makan pastu letak balik kat tempat aku jumpa tu. oren ni sombong betul.

    ReplyDelete
  13. cujennnnnn ..
    tenkiusssssssssssss sgt2..
    :)

    ReplyDelete
  14. meh kahwinkan dia dengan meow aku. nak?

    ReplyDelete
  15. seronok ye dpt bela kucing. saya tak boleh. nanti asik bersin je :(

    ReplyDelete
  16. jual mahal si oren nih. hahahahaha...

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..