Tuesday, July 21, 2009

Kalendar Rindu


Pernah tak korang rasa rindu? Mestilah pernah kan? Tapi, masalahnya rindu ni lain sket. Korang rasa rindu tapi korang tak tau siapa yang korang rindukan atau apa yang ko rindu. Cuma perasaan rindu tu tetiba menyelinap masuk dalam diri korang tanpa diundang. Huhu. Aku rasa macam tu sekarang ni. Rindu tak tentu pasal. Korang rasa apa masalah aku ar??

16 comments:

  1. anda perlu mencari steady bf or kawen dgn cpt

    hahahahaha

    ReplyDelete
  2. haha. aku pun rasa camtu gak.... carikan plisssss.....

    ReplyDelete
  3. kes parah. aku setuju ngn cs arween. kawin jerk ;)

    ReplyDelete
  4. wah dasatnye..setuju kawen. kata ada balaks kaya..takot ke..ahahahaha..gurau jek

    ReplyDelete
  5. pegi je europe... *wink* *wink* ;p

    ReplyDelete
  6. balaks kaya tu lom jadi steady lagik... kalau dia ajak kawen, aku on saje.... huhuhu....

    fara,
    g europe eh?? lalalala... kalau la betul kan...ish..ish..ish... kot2 menanam tebu di tepi bibir je.... bukan leh caye cakap dia tu....

    ReplyDelete
  7. cecepat cari peneman hidop!!
    hehehe...

    ReplyDelete
  8. auwww.. sweetnya kalendar rindu ni! nak satu plis?! :D

    ReplyDelete
  9. sweet kan?? awk boleh buat satu bagi bf awk... saya takde bf nak bagi..hehehe

    ReplyDelete
  10. mane g orang kaye tu cujen.ngeh2.
    itu tande da sampai agaknye mase ko..hehe

    ReplyDelete
  11. org kaya eh??
    hehehehe....takde lah kaya sangat pun...senang sket je kot... takdelah mcm ex bf aku yang terppaksa aku tanggung idup dia dulu kan..huhuhu... aku dalam proses mengenali hati budi skrg.. doakan yang baik2 untuk aku k... doakan aku dengan dia bahagia...

    ReplyDelete
  12. alamak....kantoi pulak... bukan2..bukan saya yang taip tu....
    hubungan kitaorg baru je... tak boleh nak declare as bf lagi.. kawan2 je kots...hihi

    ReplyDelete
  13. ooo klu tak bopren abes tu ape.ngeh2..hehehe.bagus2 kenal2 dulu ye..

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..