Thursday, July 9, 2009

Kosong

Patutlah aku rasa macam malas je nak pergi kerja hari ni.
Rupa-rupanya kawan-kawan aku semua MC.
Hampeh betul diorang nie.
Boring gile aku kat opis nie.
Kerja pun takde.
Haih!!


Aku yang kebosanan

Someone please cheer me up.

12 comments:

  1. minggu lepas dua kali mc.. hehe...
    so, kena tunjuk baik minggu ni.
    ikutkan hati mmg nak balik tido je

    ReplyDelete
  2. semua sakit je.hehe.

    ko?baiknye tak mc.lain kali dorang naik keje ko plak mc.hehe

    ReplyDelete
  3. awak pernah tak rasa k o s o n g?
    mcm penah dgr jer..
    jap jap nak check msg balik..
    aiyo... live ur life to the fullest..

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. shaits! saya mau itu kucing!! :D

    ReplyDelete
  6. saya suka kalau cuti hari Isnin. kalau hari jumaat macam sayang je nak cuti. keje pun sekejap je.

    ReplyDelete
  7. kucink tu pun cam bowink gaakksss.
    hehehe...

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. kalau aku, cuti je.
    aku geram dengan oren ni.

    ReplyDelete
  10. kalau aku, cuti je.
    aku geram dengan oren ni.

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..