Sunday, July 12, 2009

Sick Of This Life



Entry aku sejak kebelakangan banyak berbaur emosi. Aku pun tak suka dengan keadaan macam ni, tapi aku memang betul dalam keadaan emosi tak menentu. Dalam keadaan sekarang aku tak tau nak percaya siapa. Orang kata kalau dah tak tau nak percaya sesiapa, percayakan kata hati. Masalahnya hati aku pun dah tak mampu nak berkata-kata. Aku letih dengan keadaan macam ni. Kadang-kadang rasa nak lari dari semua ni. Tapi, melarikan diri bukan penyelesai masalah. Buat lagi kusut ada lah kot.

Hmmmm.....mungkin aku patut berehat sekejap kot??

5 comments:

  1. menulis buat kita kurang sedikit beban di kepala :)

    ReplyDelete
  2. belog banyak bagus untuk luah perasaan. :)

    ReplyDelete
  3. amik MC lagi beb.hehe.
    luah jgn tak luah,ramai blh bagi komen.lega sket kan.

    ReplyDelete
  4. aku el lagi ari nie...muahahahahha

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..