Thursday, August 27, 2009

Akhirnya


Punyalah teringin nak makan sushi. Padahal sebelum ni jangan kata nak makan sushi, tengok sushi tu pun aku tak lalu. Kembang je tekak aku bila tengok mende2 mentah camni. Tapi, bila time bulan puasa selera jadi lain macam pulak. Tetiba sume benda aku nak makan. Nafsu naga betul.

Sebenarnya dari hari pertama puasa lagi nak makan, tapi tau2 je la bulan puasa ni. Berkat bulan ramadhan orang kate, lepas berbuka je walaupun aku hanya makan nasi sikit tapi kenyangnya masyaallah. Padahal dari waktu sahur lagi dah tanam niat buka nanti nak makan sushi. Tapi, pas makan nasi aku terus terbongkang. Terawikh pun tah kemana. Last2 makan sushi dalam mimpi. Pastu mulalah esok terbayang2 lagi sushi tu.

So, malam tadi aku amek langkah berjaga-jaga. Kebetulan mak aku tak masak nasi. Kitaorang berbuka makan bihun je. Aku makan sket je, tinggalkan space tuk sushi aku. Pas abes maghrib, terus kerah adik2 aku ikut aku gi sushi king alamanda. Huhu. Puas hati den.


Menikmati sushi dengan jayanya!


Nak tumpang glemer jugak. Kasi je la..


Hasilnya!!

Kan dah kata bukan banyak mana pun aku makan. Saje je memuaskan nasfu bergelora ni. Janji dapat rasa. Kalau tak macam ada benda je yang belum aku sempurnakan.



Saya sudah kenyang! Masa untuk tidur pulak. Papai. :-)

8 comments:

  1. nafsu naga x per.. ttp x gemuk pun .. kering jerk oke'la tue..!!! huhuhu

    ReplyDelete
  2. aku pernah rasa dulu.tapi dah lame tinggalkan.best ke cujen?

    ReplyDelete
  3. takdelah best sangat...tapi tekak aku teringin

    ReplyDelete
  4. tekak i pun ley tahan kembang bile tgok sushi uh..penah try skali..tp memang ta ley time..so.taniah la kat u cik cujen!heheee..

    ReplyDelete
  5. sedap kan sushi kt situ...tambah sedap org belanja..huhu

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..