Wednesday, August 19, 2009

Aku benci kau

PMS!

PMS buat muka aku naik jerawat.
PMS buat aku rasa nak hangin je ngan semua orang.
PMS buat aku rasa takde semangat dalam segala-gala hal.
PMS buat aku rasa nak balik rumah dan tidur sepanjang hari.

Tension tul la.

Dah la bulan ni aku takde gaji. Hina tak slip gaji aku bulan ni kosong je. Bank la lembap sangat buat kerja. Nak tungu diorang refund balik duit bulan 9 baru masuk. Konpom la aku tak beraya tahun ni. Kalau korang kesian kat aku, kirim la duit raya kat aku. Sorang RM 50 pun jadi lah. Hehe.

10 comments:

  1. kenapa xde gaji suzan???adoiii siannya kau...bnyk2 sabo ye

    ReplyDelete
  2. aik..pelik je cujen.klu ko bertukar tu lain cerita.ni dalam tempat yang same pun ada prob eh.takpe..nnt buat derma kilat ye.hee

    ReplyDelete
  3. sejak bila kau menulis puisi?
    terer nampak.
    haha.
    nak duit untuk beraya ke?
    aku sapot duit saidina boleh aaa.
    nak bape ribu?

    ReplyDelete
  4. macam mana gaji ko boleh hilang?

    ReplyDelete
  5. printer bank rosak. aku baru tanya tadi. eh jap, ko pakai bank apa?


    lalala.. malu saya~

    ReplyDelete
  6. ermm..gara2 gali lobang tutup lobang. Lobang baru dah digali lobang lama bulan 9 baru leh tutup...huhuhu hua hua hua

    ReplyDelete
  7. takpe....mintak boyfren2 i support i... u nak jadi boyfren i?

    ReplyDelete
  8. takpe....mintak boyfren2 i support i... u nak jadi boyfren i?

    ReplyDelete
  9. betul nak...ini bukan cobaan... ini betul2 kejadian...

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..