Thursday, August 13, 2009

Rindu Lagi

Rindu.

Kadang-kadang perkara yang menjadi rutin kita, bila kita tak buat sehari kita akan rasa rindu.
Contohnya kalau selalu pagi-pagi atau sebelum tidur ada seseorang yang akan call kita,
tetiba hari ni dia tak call pulak.
Dan kita pulak rasa macam semacam je.
Rasa macam erm....


Rindu la....


Tapi sebenarnya kita rindukan dia atau
Kita rindu nak ade orang call kita?

Konpius sekejap.


Telefon aku dah lama tak keluar lagu
Because I Love You- Celine Dion
Rindu pulak nak dengar lagu tu

5 comments:

  1. kesian. nak aku bunyikan balik ke handphone kau?

    ReplyDelete
  2. xyah tunggu orang call. ko pasang je lagu tuu ulang2. kan dah bley dengar lagu tuu byk2 kali. ngada2~

    ReplyDelete
  3. penulis,
    aku nak orang yang aku nak tu yang bunyikan hp tu balik

    olin,
    aku nak dia jugak yang bunyikan lagu tu
    huhuhuhu....ko mana tau..budak2 takleh masuk campur... lalala

    ReplyDelete
  4. zaman bujang dulu aku pun same cenggitu.best kan.ternanti2.

    mood sekarang:aku tengah rindu juge kat die.ngeh2

    ReplyDelete
  5. ceh.. bagi hint lah tu.. act, rindu kedua2nya pun ada.. hehe..

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..