Tuesday, October 27, 2009

10.

Antara perkara-perkara yang boleh menggembirakan hati aku;

1. Bukak akaun dan tengok ade sejumlah wang yang tidak disangka2 dikreditkan ke akaun aku.

2. Bos msg pagi2 cakap "Saya terpaksa cuti hari ni sebab bawa anak ke klinik....bla..bla..bla.."

3. Peti ais penuh dengan makanan.

4. Menonton filem comedy romantic with happy ending

5. Karaoke dengan kawan-kawan

6. Bermalas-malasan di rumah sambil update facebook dan blog

7. Shopping tanpa rasa bersalah

8. Terima hadiah.

9. Kipas bilik aku berpusing dengan lajunya (sebab baru bersihkan)

and lastly

10. Masuk opis tetiba ada sejambak bunga atas meja.



Hohoho. What a suprise. Selama ni dok berangan-angan orang kirim bunga kat opis, sekali betul-betul ada. Ehee, terkesima kejap. Walaupun aku tak berapa suka dengan bunga (sebab aku akan rasa sedih bila tengok bunga tu layu) tapi still rasa happy bila ada orang kirim bunga kat aku.

Ini kali kedua dalam hidup aku, aku terima kiriman bunga. Kali pertama tiga tahun lepas kot. Ada aku letak dalam entry ini. Masa tu aku terima 3 kuntum je. Kalau 3 kuntum maksunya I LOVE U. Kali ni aku dapat 6 kuntum. So maksudnya apa yer?? I LOVE YOU FOREVER AND EVER?? Hehe.

4 comments:

  1. xoxo.confirmlah tu.forever n eva.hihi.

    ReplyDelete
  2. wow best gile dpt bunga..kt opis lak tu.. :)

    ReplyDelete
  3. wah wah! siapa gerangan pengirim nya tu cik cujen? taknak reveal kah? ;D

    best best senarai 10 yg menggembirakan u nie :)

    PS. I pun penah kirim bunga + a box of ribena to syazwan kat MOHR. muahahaha.. tergezut dia.. pastu i broke kjp sbb charge blooming.com.my mahal benor.. haiz (-_-")

    ReplyDelete
  4. hahaha...tak boleh reveal sini la cik ell..bahayeeeeee...... bestnye u kirim bunga ngan ribena tu... tapi kan i teringin sangat nak dapat a bouquet of teddy bear kecik2 dia wat cam bunga. kiranya bunga tu digantikan ngan teddy bearcomel sangat......tu lagi best...leh simpan...dapat bunga ni memang best.. tak bestnya bila bunga tu layu..ehehe

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..