Sunday, October 4, 2009

This Is Just A Beginning


Akhirnya berjaya jugak aku melaksanakan salah satu daripada azam aku.
Walaupun weekend ini adalah weekend malas + takde semangat punya weekend,
tapi berjaya aku aku pergi jogging walaupun dapat satu round je.
Jadilah untuk permulaan kan.




Tengok la si kecik tu. Bersungguh-sungguh lari.
Siap ejek2 aku cakap "angah kalah...angah kalah"

Tapi, kesudahannya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Kalau aku jogging atas niat nak kurus,
konpom 5 kali pergi jogging mcm ni aku dah boleh kurus.
Hampeh ko sarah!!



Esok pergi jogging lagi.
Mungkin dapat 2-3 round.
Sape nak join??

11 comments:

  1. klu gitu gayenye...suruh sarah dera ko dalam rumah pun blh kurus cujen,hikhik.tahniah azam mule terlaksane.janji dapat pakai baju n kasut baru :D

    ReplyDelete
  2. suka tengok gambar last tu..bestnya ada adik kecik huhuu

    ReplyDelete
  3. sarah, dera lagi angah ko tuh~

    haha~

    ReplyDelete
  4. dulu sy pn pnye azam sebegitu dan dh terlaksana..tp lepas raya ni xstart2 lg..mls yg amat..

    singgah2 blog sy ye teman sepoli :)

    ReplyDelete
  5. wadah
    tau takpe...akhirnya pakai jugak baju n kasut tu..hehe

    cinta cukulet
    time gembira best la..time dia merengek tah hape2, sakit jiwa dibuatnya

    olin,
    kali ni je sarah dera aku, selama ni aku yang dera dia..hahaha

    zielalala
    mekasih sudi singgah :-)

    ReplyDelete
  6. alahai berjongging sambil bergambar. so sweet :)

    ReplyDelete
  7. alaaa. bestnya berjogging. waktu i kena kurung, swimming, sauna n gym je menjd tmpt persinggahan!

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..