Monday, March 1, 2010

Daku Keciwa.

Sejak sebulan yang lepas saya addicted dengan ini ;

Honey Orange Frappucino


Selama ni saya memang tak pernah suka dengan ape2 air kat Starbuck ni. Tapi hari tu masa melepak dengan Cik Elle dan Cik Affa di Starbuck Sunway, (kira-kira sebulan yang lepas) saya telah curi2 minum air Cik Affa dan sejak hari tu saya memang jatuh cinta dengan rasa air ni. Dia punya rasa, peh! Tak tau nak describe macam mana tapi memang saya addicted gile. Bayangkan sejak hari tu, setiap hari mesti nak beli air ni. Setiap hari ok. Diulangi sekali lagi, SETIAP HARI. Boleh bayangkan saya punya addicted tu??

Dan tadi macam biasa nafsu harimau saya membuak2 mahukan air ini. Maka saya telah memesan kepada seseorang yang kebetulan pergi ke Alamanda untuk membeli air ini. Tapi, malannya nasib saya, dia call dan bagitau saya ..

"Air tu untuk waktu terhad saje. Promotion dah habis, so dah takde lagi dah"

Ok, saya hanya mampu menelan air liur dan menahan air mata yang bergenang di mata.

Bencinya!!! Kenapa mesti buat mende2 yang limited n. Tak suka! Tak suka! Apesal yang aku suka sumenye limited?? Prosperity burger pun macam tu jugak.

Tension!!

4 comments:

  1. sebab sedap tu limited..tp aku suka coklat chip blended kt starbuck..slalu beli yg tu..cappucino pn sodap..ko tryla..

    eh ko minum ari2 tak naik lak bdn ko..ni yg aku jeles ni..

    ReplyDelete
  2. Ehehehe.. dia buat sempena CNY la tue dear.. Starbucks nie kalau dah kena ngan you punye taste buds , mmg susah nak lupakan. I sampai sekarang addicted. Bile pokai, korek gak mana2 duit at least yg tall pun jadilah menghilangkan gian ;)

    PS: Naseb baik I punye favourite Caremel Macchiato bukan limited.. Hiks!.

    ReplyDelete
  3. bobo,
    minum air zamzam je la..hihi

    ziela,
    cappucino best eh? tak penah try.. nnt nak try ar... tp aku suka honey orange tu..sebab ade rasa orange.. nak2 kalau letak ngan choc chip..dapnyeeee....

    elle,
    kan? i pun klu takde duit sanggup gak korek mana2 yang ade.. mcm dah gian dadah lak..

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..