Sunday, June 20, 2010

3 Bulan, 2 Minggu dan 6 Hari Lagi.


Alhamdulilah.

Majlis merisik yang sepatutnya dibuat simple2 ala-ala datang melawat dan borak2 sesama ibu bapa akhirnya berlangsung dalam suasana yang agak meriah kat umah atok aku. Plan asalnya nak buat di Putrajaya je tapi last minute bapak aku minta buat kat kampung pulak. Dan alhamdulilah majlis berjalan dengan lancar. Kali ni (atas permintaan aku) takde buat majlis bertunang lagi dah (you know why). Kiranya merisik terus tetapkan tarikh. Tapi majlis merisik aku pun dah macam bertunang. Alhamdulilah, rezeki.

Tarikh pun dah ditetapkan : Insyallah bulan 10 nanti kami akan disatukan (Awal setahun dari due date aku..hihihi). Aku harapkan kali apa yang dirancangkan akan berjalan dengan lancar dan diberkati Allah. Kalian juga, tolong doakan yang baik-baik untuk aku.


Muka nervous + happy.
(aku pakai baju lama je. kata simple. hehe)



Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers



p/s: aku konon-konon nak rahsiakan hal ni sebab hmm... u know why la kan. tapi nak rahsia2 pun nak watpe kan. cuma kali ni aku akan pastikan aku buat yang terbaik dan doa kalian jugak amatku harapkan. Amin.



10 comments:

  1. beb, alhamdulillah.oktober?wah memang tak lame dah.apepun dari aku, smg yang terbaik untuk ko kali ini.

    ko berhak dapat ape yang sepatutnye ko dapat cujen.amin.

    ReplyDelete
  2. congrats cujen!!! jgn lupa jemput tau nnti!!!! :D

    ReplyDelete
  3. finally...

    happy for u babe

    semoga kali ini berkekalan hendaknya

    :)

    ReplyDelete
  4. Eeee...sukenyeee !! (^_^) Congrats cujen !!

    All the best oukie ? Takmo gado-gado sepanjang 3 bulan 2 minggu 6 hari :)

    Make sure both of you do the best for each others !! (^_^) Luv it. Haish, I plak excited kan..!!

    PS: Bagus la due date awal setahun. Ini namanya jodoh dan ketentuan Ilahi. Alhamdulillah.. *wink*

    ReplyDelete
  5. tahniah cujen.mcm aku jugak xde tunang2 bgai..terus nikah. mcm2 dugaan jugak, tp akhirnya disatukan.insya-allah, ada jodoh xkemana...aku sntiasa doakan yg trbaik untuk ko n yr future hubby...
    *kena bnyk2 sabar dlm ape jua keadaan

    ReplyDelete
  6. kali ni kalo tak jadik..aku la kawin dlu nmpknye..wakkaka

    ReplyDelete
  7. congrats beb. i'm hepi 4 u. muahhs ;)

    ReplyDelete
  8. Kenapa aku baru tau????? Ape pun, semoga cepat kahwin. Doakan aku menyusul. Yebaa. :D

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..