Wednesday, June 9, 2010

Spender Oh Spender

Baru je dua hari lepas aku membebel-bebel kat rumah sebab spender aku yang baru dibeli dengan harga 19.90 sehelai, baru pakai sekali, basuh pun pakai tangan je sebab tak nak spender tu rosak, pastu sidai elok2 kat tempat sidai baju siap sepit tak nak kasi terbang kalau angin tiup, tetiba hilang time aku nak "ainiii angkat kain hujan....jemuran dah turun". Ok tak lawak. Yang peliknya spender aku yang selai tu je yang hilang. Yang lain2 aku sidai sekali ade pulak.

Dan hari ni pulak surat khabar metro melaporkan raja seluar dalam telah dicekup.

Tapi aku kat Putrajaya. Pencuri spender tu kat Terengganu. Ada kemungkinan tak spender aku tu dicuri oleh pencuri spender itu??? Hmmmmm.

4 comments:

  1. aku tengok berita macam2 patern beb dari kanak2 sampai orang tua.nnt aku spy mane satu?wakakaka

    ReplyDelete
  2. Hihihihihihihi....

    Kesian..... =)

    Babe , okay lagi u hilang spender rm19.90 selai.

    You tahu total lost bra I berapa ? Approx RM500++ ...

    3 kali kena curi .. total bra yg dicuri dlm 12-15 helai .. sigh ..

    ReplyDelete
  3. wadah,
    mcm mana nak kenal spender aku tu? hihi..

    ell,
    gile betul sampai 12-15 helai ilang.. kalau kena i, mesti dah malas nak pakai bra..hahaha

    ReplyDelete
  4. aku syak mesti raja seluar dlm tu ada bukak cawangan kat area rumah kau

    Latest Entri : Remy Ishak sebuah gitar akustiki

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..