Saturday, August 28, 2010

Cinta Kirana




Unbeliveable aku boleh layan tengok cerita indon ni petang-petang Isnin sampai Jumaat. Maybe sebab sementara nak tunggu waktu berbuka tu, tak tau nak buat apa, tu yang terlayan sinetron ni. Tapi, cerita ni memang best. Jatuh cinta dengan lagu tema, jatuh cinta dengan Galang dan Kakek Rama. Tapi Kakek Rama udah meninggal. Eksiden pulak. Cis. Galang pun dah hilang. Sekarang ni muncul watak-watak baru pulak. Ni baru 15 Episod, nak tunggu 93 episod boleh meninggal wooo.

p/s : ini adalah satu satu sebab saya malas berbuka puasa di luar. nanti terlepas sinetron Cinta Kirana. ^_^

3 comments:

  1. Hahahaha! I pon layan weh cite nie !! Kalau missed tgk petang, I tengok malam :D

    Memang jatuh habis ngan lagu tema dia. Aduh! Hari hari dok ulang playlist yang sama kok!

    ReplyDelete
  2. like!

    chewah! cam dalam FB plak :D

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..