Thursday, November 4, 2010

Cerita Hadiah Pulak Okey!



Tu hadiah dari orang opis aku. Kelab Cawangan aku ni. Sekali dua dia bagi. Semalam bawak balik dua ketul hadiah. Hari ni dua lagi. Rumah aku penuh dah dengan hadiah-hadiah dari korang. Stok cawan pinggan memang 10 tahun akan datang tak payah beli lagi dah. Hihi. Mekasih banyak-banyak kepada korang yang bagi hadiah tu. Boleh tak sebelum kawen aku mengharapkan ada orang bagi aku hadiah lampu tido IKEA. Keji betul nak harap-harap macam tu. Motif nak lampu tu pun aku tak tau nape. Gedik! Tapi dapat juga ^_^. Macih Bardrol & Nanako. Nanti korang kawen, request je nak hadiah apa. Hehe. Hadiah-hadiah lain pun best jugak. Baju tido cekci dapat dua helai. Dah pakai dah pon! Ada satu tu aku soh laki aku pakai. Dah rupa pondan pencen dah aku tgk. Tapi gambar tak boleh upload. Bahaya you!!  Menjatuhkan maruah suami. Hihihi. Tapi kalau korang tengok memang boleh pengsan woo.


Ok, dua-dua pic ada gambar laki aku. Enteprame lebih. Gedik tau.

Ni sebahagian je dari hadiah kawen. Sebahagian ok. Hadiah lain tak sempat nak amek gambar sebab sume rakus bila dapat hadiah tak sabo2 nak bukak. Jakun. 

Kepada sesiapa rasa nak bagi hadiah lagi kat aku silakan la yer. Buat masa ni aku takde blender ngan vakum cleaner. Oh ya, mesin basuh pun lom beli lagi ni. Hahahaha. Keji kau nok mintak-mitak macam tu!

6 comments:

  1. nk kawin ar. leh dpt hadiah mcm2. hahaha...

    ReplyDelete
  2. blender tue leh gak aku usahakan lagik

    tp vakum
    mesin basuh

    adehhh pitam :p

    ReplyDelete
  3. hahaha... ape kate korang share2 duit belikan aku mesin basuh..heheh..nak yg 10 kg

    ReplyDelete
  4. ceh! bagi hadiah dlm blog je boleh? erk? :P

    ReplyDelete
  5. hehe nseb suka hadiah tue ^_^ - nadz

    ReplyDelete
  6. mak aii..nk mesin basuh yg 10kg.brape ramai yg pakai baju ni??mcm aku ni 5 anak-beranak dh lbh 10kg Su.lawak tul ko ni.Kalu bende 2 yg lain tuh bleh la diusahakan beli.hehehehehhe

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..