Friday, December 17, 2010

Kontest Blog Terkemas.

Huhuhu, dah lama tak menjoinkan diri dengan aktiviti contest-contest ni. Tiba-tiba kena tag dengan Cik Ween pulak. Actually dah lama tau pasal contest ni from blog adik aku - Nur Hidayah. Ada juga teringin nak join tapi dari sehari ke sehari tak join-join jugak sampailah kena tag dengan Cik Ween. (ko macam tau-tau je aku takde keje kan). Kebetulan pulak baru tukar layout blog haku. Ngam sangat la tu. Hehe.


Contest ni senang je. Letak banner pastu link kan kat blog diorg. Contest create by HANA.







Lepas tu tag 3 orang. So, 3 orang ini telah terpilih untuk di tag,


It's done! Contest paling senang dalam dunia. Tapi persaingan ramai ni. Setakat ni je dah 500 ++ orang join. Hana dah naikkan limit ke 1000 orang pulak. (macam susah je nak menang ni). Takpe-takpe, bersaing secara sihat.


Minum milo pun jadi sihat.

Eh, tetiba! Haha.


3 comments:

  1. haha...akhirnya join gak kan..harap2 menang ye..:)

    ReplyDelete
  2. awk pun join juge kan?? so kita tgk sape menang..hihi (sekali dua2 tak menang)

    ReplyDelete
  3. hahah aku dpt merasakan ko tgh free

    and duk termenung
    sbb tue aku tag

    lalalala

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..