Sunday, December 26, 2010

Malaysia menang ke, Indon menang ke aku dah tak peduli. Yang panting aku nak menang!!!!!





Orang miskin macam aku yang tak mampu beli Blackberry ni terpaksa la bertungkus lumus, bersengkang mata main game ni untuk menang Blackberry.

Ok, sekarang baru ranking 1817. Huh, dari pagi tadi mengadap benda ni je baru ranking 1817?? Takpe, punya banyak masa lagi. Tarikh tutup 31 Januari 2011.

Korang sume tak payah join la. Nanti peluang aku nak menang tipis. 


1 comment:

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..