Thursday, December 16, 2010

Malaysia vs Vietnam.

Pisang Goreng.


Keropok Ikan.


Menonton perlawanan bola sepak sambil makan pisang goreng dan keropok ikan lagi best dari berhimpit-himpit dan bersesak-sesak di stadium. Ada ke laki aku ajak pegi tengok bola kat stadium. Koser la haku.

Baik dok rumah landing2 atas sofa. Ajak kengkawan datang rumah sambil tengok bola sambil gosip.

Kawan-kawan yang datang pun baik hati, datang rumah buat wantan noodle. 

Aku baru pertama kali makan wantan noodle ni.
Baru tau mcm ni cara buatnya. ^_^


Ni rupa bila dah siap. 
Gambar bukan gambar sebenar sebab belum sempat snap dah selamat masuk perut.
Pic credit to : asmaliana.com


Betul-betul ho liau!


Dessert : Mangga Madu
Nyum..nyum.


Bella cuba nak mengecek mangga kitaorang.



Bila semua dah kenyang,






Cuba tengok aksi Bella dalam ketiga-tiga gambar di atas.
Gedik.

Result : Malaysia 2, Vietnam 0.

Happy!


(Gambar semua tak sharp la. Tetiba rasa nak SLR skrg jugak!)


No comments:

Post a Comment

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..