Tuesday, December 21, 2010

Mimpi.

Sekarang ni setiap malam tido aku akan dihiasi dengan mimpi. Kalau mimpi-mimpi indah takpelah jugak. Ini semua mimpi yang buat ko terjaga tengah malam berpeluh-peluh pastu takut nak tido balik. Siyes weh, mimpi aku semua dasyat. Mimpi perang la, hantu la, nak kiamat semua ada. Setiap hari pulak tu! Kalau aku boleh ingat semua mimpi-mimpi tu, konpom aku boleh buat filem. 

Sekarang ni nak tido pun rasa takut je.

Tensionnnnnnn!

2 comments:

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..