Thursday, March 24, 2011

Contest Cik Epal.

nurhidayah


Hari ni aku nak menjoinkan diri dalam contest Cik Epal ni. Jarang-jarang aku masuk contest ni tapi disebabkan hadiah nye yang hmmmmm....LAZAT! Maka, nafsu ini seperti tidak mampu menahannya lagi. Hadiah best tu woo.

Tempat Pertama : Menternak lemak bersama Cik Epal di KENNY ROGERS
Tempat Kedua : Menternak lemak bersama Cik Epal di IKEA
Tempat Ketiga : Menternak lemak bersama Cik Epal di KFC
3 Hadiah Saguhati : Menternak lemak bersama Cik Epal di BIG APPLE.

Nampak tak?? Nampak tak semuanya berkaitan makanan?? Kata sekarang aku ngah berusaha nak mengumpul lemak untuk mendapatkan body yang mantap! Bosan dah dengar orang asik kutuk kata aku kurus sangat. Tunggu la nanti body aku macam Nicol David. Huh!

Contest ni senang je. Gambar hitam putih. Dan gambar yang aku pilih untuk contest ini ialah;



"Saya membaca blog Cik Epal kerana blog Cik Epal best. Banyak entry menternak lemak, banyak gambar-gambar best dan semestinya Cik Epal seorang yang stylo dan kadang-kadang kelakar jugak. Hehehe"


Ok itu je cara nak menang. Senangnye!!! Korang pun boleh join. Dan sekarang aku nak tag kawan-kawan aku supaya join jugak contest ini. Insan terpilih kali ini ialah;


Good nite everyone!

9 comments:

  1. uwaaaa.klu ko ternak lemak mmg patut klu aku ternak lemak?waakaka.neway tq cujen ;) aku jg pembaca blog cik epal

    ReplyDelete
  2. wah menarik ni, boleh lar menternak lemak berladang-ladang pasni :D

    ReplyDelete
  3. Waaa tahniah shortlisted!! Hehehehe..

    ReplyDelete
  4. Cantik gambar nie.....good luck!;-)

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..