Tuesday, March 29, 2011

Kisah Di Senja Hari.

Di suatu senja yang permai. Sepasang suami isteri kusyuk melakukan aktiviti kegemaran masing-masing;

SUAMI - dok mengadap game bola sampai nak pecah TV.

ISTERI - dok mengadap laptop sampai lebam.

Tiba-tiba si isteri bersuara;

"Yang, u dah dengar tak caller ringtone terbaru i? I tujukan lagu tu khas buat u tau."
(muka bersinar-sinar)

"Dah"

"Best kan lagu tu.."

"Entah la, i tak tau la lagu ape."

??????


Ok fine, bukan salah laki aku.
Lagu Anuar Zain - Sedetik Lebih tu yang tak femes.


(lepas ni tak nak dah tuju-tuju lagu kat dia)
muka ketat.

7 comments:

  1. haha.. kaklong pun baru tau lagu tu lepas tgk HMM..

    ReplyDelete
  2. hehehehe...sm la kak..aku tuju kat laki aku lagu tu hampeh..skrg baru sibuk nak dgr..asyik tanya je ada download tak..hehehe

    ReplyDelete
  3. heheh comelnye! takpe next time tujukan lagu bola je :D

    ReplyDelete
  4. mase aku kol ko smlm kua lagu tu
    dlm hati aku "hishh lagu apee le ni"
    huhu ;p

    ReplyDelete
  5. ehehee...best jugak sekali sekala terjadi macam ni...kan?
    boleh gaduh2 manje..
    :P

    ReplyDelete
  6. comel!so sweet!berabes ifa baca n3 sis..sampai ke yg belum kawen lg nie..hihi..

    ReplyDelete
  7. @tiefazatie, hahahha..rajinnya awak.

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..