Monday, March 28, 2011

Meraung.

Tajuk takde kena mengena dengan cerita pagi tadi. 

Saje je nak share lagu favourite aku kalau pergi karaoke. 

Nak tau lagu apa? Hehehehehehehehe.

Nah, amek ni.




Hohoho, percaya tak ni lagu feveret aku?
Sila lah percaya sebab aku memang jiwang dan aku peminat tegar New Boyz.
(once upon a time la)

Ala, tak yah nak tipu la korang tak minat New Boyz dulu-dulu.
Tah-tah korang la salah sorang yang berebut-rebut siap nangis bagai nak mintak sign Tomok.
Hihihi.

Tapi siyes la lagu ni memang tahap leleh punya.
Kalau ngah frust tu layan lagu ni, perghh!!! Memang boleh meraung.

Paling rasa nak nangis tahap leleh air mata air hidung masa part last lagu tu.

Aa.....aa...aaa... meraung di jiwa
Apalah daya kiranya orang dah benci...


Aaaa....aaaa....aaa meraung di jiwa
Tapi tak pernah ku benci dirimu sayang....

Huhuhu.

Ok la, nak feeling-feeling jap nie.

Bai.


p/s : cerita pagi tadi dah setel. aku dah call pun si polan tu.
tapi malas ah nak share kat sini. 

2 comments:

  1. jiwang karat...pg td bukan main marah lg...ptg2 jd minah jiwang...phuiii....hahahaha...

    ReplyDelete
  2. hahahhahahahahha...
    jangan banyak cakap, layan je lagu nie.

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..