Thursday, March 31, 2011

Rindu Nak Balik Muar.

Dah lama rasanya tak balik Muar.

Rindu nak makan mee bandung & air jagung best kat bus stand lama.
Rindu nak makan asam pedas terbaik kat Parit Jawa.
Rindu nak lepak-lepak kat Tanjung Mas, Muar.
Rindu nak pergi Wetex Parade.
Rindu nak lalu Jambatan Muar.
Rindu nak pegi sekolah lama. Sekolah Menengah Pei Hwa, Sungai Mati.
Rindu dengan suasana Kg. Bukit Kangkar, Sungai Mati.
Rindu dengan kawan-kawan lama.
Rindu! Rindu! Rindu!


Serius, dah lama aku tak habiskan masa melepak-lepak kat sana.
Kalau dulu tiap-tiap minggu balik kampung.
Walaupun takde apa pun kat Muar tu tapi aku tetap suka balik sana.
Rasa cam best je.

Now takde alasan nak balik sana.
Family aku pun sume de kat sini.

Arghh, rindunya!


Yang, jom balik Muar!

5 comments:

  1. laaa..akak org muor je ke?? hikhik

    ReplyDelete
  2. muo la dik. hidup muo.. hahaha tetiba.

    ReplyDelete
  3. Jon kita lepak2 kat tanjung, haha!

    ReplyDelete
  4. melepaskan rindu dengan entry2 en jowopinter je la.. :-(

    ReplyDelete
  5. Omg orang Muar gak yeh? Hehe saya punnnn!

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..