Thursday, June 30, 2011

Dipaksa Menonton Perlawanan Bola Sepak.

Aku memang tak minat bola. Apatah lagi nak pergi menonton perlawanan bola sepak di stadium. Dengan sesaknya, bising lagi memang la boleh buat aku naik hangin. Tapi demi suami tersayang terpaksalah teman juga. 



Yang sebenarnya aku tak nak tinggal rumah sorang-sorang. Hihihi. Tu yang ikut jugak walaupun dalam hati tak rela.

Kseimpulannya aku memang tak minat bola. Boleh tak masa kat stadium aku bantai main angry bird. Hihi.

En suami, kalau nak bawak saya pergi tengok bola kat stadium sila pastikan :

1. Perut saya telah diisi kenyang-kenyang.

2. Saya bukan dalam keadaan PMS.

Nasib baik Malaysia menang semalam. Kalau tak lagi la aku naik hangin walaupun aku langsung tak perasan tah bila masa gol. :-P


2 comments:

  1. huhuhu ramai jugak ye orang tgk bola...tgk dirumah pun boleh pengsan depan TV..yeahhhhhhhhhh malaysia menang lagi yeee

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..