Tuesday, July 5, 2011

Bila Tuhan Nak Tunjuk.


Demam dah semakin baik. Seminggu demam disertakan dengan pakej selsema, batuk dan PMS! Memang terbaik la. Aku rasa tuhan nak tunjuk kat aku la sebab hari tu kan laki aku ckp kat aku yang dia nak demam. Pastu aku tah kena rasuk apa tah aku ckp kat dia camni " You ni asik demam je. Setahun tah berapa kali nak demam. Antibodi you tu tak kuat. Tengok i, setahun sekali pun susah demam" 

Hambek ko tak bape lama lepas tu aku terus demam. Tu la ckp kasar ngan suami, kan dah kena. Padan muka aku! Lepas tu merengek-rengek kat laki jugak. Dia lak time aku demam camni la kena gi kursus. Uwaaaa! Memang betul-betul padan muka aku.  

So kaum isteri, sila amek pengajaran. :D



4 comments:

  1. cepat!!!! minta maaf kat suami lekass!!!

    ReplyDelete
  2. Hahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahaha! Lawak...lawak.. :))

    But that's the truth. Allah nak uji kita :D Si syazwan tu pun kerap demam. Kalau boleh, every month dia nak demam.

    Pernah sekali tu I terlepas cakap, lebih kurang cm u jgk la.. tp lepas tu cepat2 I mintak maaf (sebab takot Allah terus kunfayakun jam2 tu jgk kene kat I) Gulp! Eheh..

    Get well soon, babe! :D

    ReplyDelete
  3. hehe skrg cuaca tak menentu tu yang cepat je nak demam. Pengajaran cerita ini - tak boleh kecikkan hati suami hahaha get well soon! :D

    ReplyDelete
  4. TAKE CARE! and lain kali jangan buat lagi yer cik puan..;-)

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..