Monday, November 14, 2011

My New Addicted.


SWITCHED AT BIRTH
Series terbaru di Star World. Kisah pasal tertukar anak masa lahir kat hospital. Anak dah besar baru tau yang diorang ni sebenarnya tertukar anak. Menarik gak cerita ni. Lagipun baru je start minggu lepas, so sempat lagi nak follow. Cerita ni setiap hari Khamis & Jumaat 8.00 malam di Staw World (ch711).



GREYSON CHANCE!
Seriously aku baru tau pasal budak ni masa AIM lepas. Masa kat blue carpet dah terperasan cuteeeeenye budak ni. Aku ingatkan anak sapo la ni. Rupanya penyanyi dari US la. Hihihi. Aku memang slow la bab bab artis ni. Maklumlah semenjak umo makin lanjut ni, selera pun dah berubah. Tapi siyes weh, budak ni chomeelllllllll gilerrrrrrrr! Suara dia pun power. Dah lama dah tak minat artis macam ni. Lagipun aku bukan suka sangat lelaki muka jambu-jambu ni. Tapi yang ni dikecualikan sebab dia sangat cute!! Perfomance dia masa kat AIM pun best. Orang kata dia ni start from youtube eh?


10 comments:

  1. hoh? ko download kat mana weh? aku cr tak jumpa

    ReplyDelete
  2. budak ni dah lar cute + suara mantap lak tu, mmg super like :D

    aku tak sempat layan switched at birth, tp aku rasa ko kena tgk new series - new girl setiap sabtu 7.30, tp ulangan banyak kali kot hehe mmg klakar habis! :D

    ReplyDelete
  3. memang cute budak ni...
    Baru form 2. memang start dari youtube pon. ada bakat main piano lagi tu... huhu xDD

    ReplyDelete
  4. siti - new girl tu pun mmg aku follow sbb suka dgn pompuan tu...zoey deschenel... heheheh

    ReplyDelete
  5. baik ko layan series Dexter.
    lagi best.
    pasal serial killer.

    ReplyDelete
  6. ko download kat rlslog.net
    takpon eztv.it
    torrent je sudah
    rlslog tu direct download

    ReplyDelete
  7. Greyson ni katanya bakal kalahkah Bieber.

    kih kih.

    Tak tau'

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..