Friday, November 4, 2011

Perempuan Kalau Pakai Kereta Macam Ni La.


Ha nampak tak menatang kat bawah kereta tu terkopek. Hehehehehehe. Ini adalah kali keberapa tah aku aku dah menjahamkan kereta kecilku ini. 

Alkisahnya tadi masa nak isi minyak kat Petronas, aku dengan yakinnya telah melanggar divider kat tempat pam minyak tu sampai ternaik kereta aku kat atas tu. Hihihi. Aku bajet-bajet cam lepas la kan, sekali sangkut! Cisss! Nasib baik orang tak perasan sangat td. Nasib baik jugak tak terlajak sampai terlanggar tempat pam minyak tu. Kalau tak, masuk metro muka depan la aku. 

Pehtu slow-slow la aku reverse dan isi minyak macam takde apa-apa berlaku. Hehehehehehehhe.


1 comment:

  1. Nie mesti feeling bwk 4WD. Hehehe.. Tu pasal sampai naik divider ;)

    PS: Pasni tuka MyVi, beli 4WD je lah. Naik la mana2 divider, takkan terkopek :)

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..