Friday, December 9, 2011

Roy.

Ni bukan pasal Azroy Gila Gila Remaja. Tapi pasal perutku yang semakin memboroi dengan dasyatnya. Berat badan aku yang dulu tak pernah cecah 40kg, now dah 45kg. Ok memang la ok sebab aku memang target nak berat badan 45kg. Takdelah nampak skinny sangat. Tapi masalahnya, perut aku pun sama naik selari dengan kenaikan badan aku. Apa kes??

Serius aku rasa tertekan tengok perut boroi aku ni. Bila pakai jeans yang ketat je, konpom perut aku terkeluar. Dammm!!!! Tak boleh jadi camnie.

Aku berjanji aku akan wat sit up 50 kali sehari. 


Start minggu depan. 


Sila percaya. 


1 comment:

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..