Saturday, January 7, 2012

Let's Workout!!









Ok usah terpedaya dengan kepoyoon aku di atas.
Hakikatnya, aku cuma berlari atas treadmill je. 





Setelah sekian lama treadmill tu terbiar sepi,
akhirnya aku berjaya memecah dara beliau semalam. Hehehe.
Kasut tu pun dah beli dari tahun lepas, tapi baru kuar kotak semalam.
Nasib baik tak berkulat kasut tu. 




Untuk permulaan ni aku berjaya lari sejauh 1.2 km je.
Bolehhhh la kannnn dari tak buat langsung.




1.2 km pun penat weh. Ingat apa.
Kira hebat jugak la kan aku. Hihihi.

Tapi, malam tu terus muntah-muntah.
Perut kosong dah bape hari tak makan nasi.
Lepas lari semalam, aku bantai makan nasi.
Hambek ko malam tu muntah2.



Tapi takpe demi bentuk badan macam ni, aku rela



Tapi kalau tak jadi macam tu pun takpe, janji sihat ^_^




Amacam, ada potensi nak jadi macam Jessica Biel?


13 comments:

  1. Wah best lar! Aku nak bersenam kat umah ko boleh? Hahahaha

    ReplyDelete
  2. pattern rumah macam rumah aku jek ni..adakah kita berjiran?

    ReplyDelete
  3. kurus jek pon ko neh...nk kurus camne lg..

    ReplyDelete
  4. Ahkak Geli:cujen ne duk berhadapan ngan umah shinaz...seberang jalan tuh...

    ReplyDelete
  5. cujen, aku dtg umah ko tetiap ptg.sewa menda alah tu...ko jgn cas memahal lak tau..haha

    ReplyDelete
  6. Saya kalau ada benda tuu opkos rajin jogging. HEHEHE

    ReplyDelete
  7. babe...ko dah dapat bentuk badan ideal...seperti yang diidamkan sebenarnyee tau tak...hihihi...aku takleh terima statement ko tuh sebenarnye...duhh! :P

    ReplyDelete
  8. fara- ko tak tau betapa aku menahan perut masa amek gambo tu...hahahahhaha

    ReplyDelete
  9. Eeeehhhhh... body contour dah cantik lettew!!!!!! =) Nak mcm mana lagi? Naiiissss..

    ReplyDelete
  10. makan je weh, janji ikut pantang...pastu senamannn...aku ni bila la nak beli kasut jogging lagi....

    ReplyDelete
  11. treadmill ko baru beli atau kat rumah lama tu?

    ReplyDelete
  12. treadmill lama la...x koser nak beli baru...

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..