Thursday, March 8, 2012

My Cat Is A Gay!



Ni bukan kali pertama aku menyaksikan kekejian mereka. Dah banyak kali dah sebenarnya. Tapi, selalunya Chibby la yang akan panjat Merong. Merong ni cam pondan sket, tak melawan pun. Chibby lak asik nak romen si Merong je. Dasar gay betul la.

Agaknya diorang ni kegersangan kot sebab kucing betina ade 2 ekor je dalam rumah ni. Tu pun Doddy dah cop awal-awal. Sape kacau memang kena tibai dengan Doddy. Jahat Doddy ni. Tapi yang selalu kena pukul Chibby la. Aku pun heran nape dia jaki sangat Chibby tu. Ngan Merong ok pulak. Maybe sebab Merong ni tak berapa nak jantan sangat kot??

2 comments:

  1. hahaha.. sib baik haiwan, kalu manusia leh drejam je peel yg suka pd kaum sejenis ni.. Hahaha

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..