Monday, April 30, 2012

Sebelum dan Selepas.

Ok, quick update on Monday sebelum pergi kursus. Hari ni ada kursus Setiausaha kat opis aku sempena minggu Setiausaha. Kesian kan, minggu setiausaha buat kat opis je. Miskin betul.

Takde ape pun nak update, saje nak share gambo baru lepas potong rambut. Hihihi. Pendek gile dah macam nyonya pun ade muka aku. Tapi korang kalau nak kutuk, simpan je lam hati. Pujian bley kasi kat ruangan komen. ^_^

Sebelum



Selepas dipotong tapi belum letak wax.



Selepas di wax.



Kthanksbye.



1 comment:

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..