Thursday, May 17, 2012

Tidur.


1. Aku kalau tido, mesti nak pakai seluar panjang. Tak reti nak pakai seluar pendek apatah lagi hot pants ala-ala boxer tu. Pakai waktu siang boleh la, tapi nak tido waktu malam mesti nak tukar. Laki aku hangin je setiap kali nak tido aku tukar pakai seluar panjang. Malas lettew nak banyak kerje. Hihihi.

2. Tido tak kira panas ke sejuk ke, mesti nak ade selimut. Selimut pulak cuma tutup bahagian lutut ke bahu je. Aku tak suka selimut sampai kaki. Tak selesa.

3. Dulu-dulu aku tak suka pakai cadar tilam. Aku suka kalau tilam tu bogel je. Kalau bercadar pun,  time tido mesti aku bukak cadar tu separuh. Bahagian kaki aku tak suka ada cadar. 

4. Sebelum tido mesti nak sapu losyen kat tapak KAKI. Wajib!! Sebabnya aku ada masalah kulit kaki yg sangat kering. Jadi biasanya sebelum tido tu akan terasa sangat kaki aku kering dan tegang yang menyebabkan ketidakselesaan masa tido.

5. Aku memang tak boleh langsung nak tido kat opis walau mengantuk macam mana pun. Untunglah rumah aku dekat ngan opis. Jadinya kalau aku mengantuk tu memang aku start keta, balik! Dapat tido sejam dua pun ok la. Tapi time bos xde la. Kalau ada, mencari nahas namanya.


Eh ape ni cerita pasal tido je. Ehee sebenarnya aku mengantuk tahap tapir laut dah nie. Tapi malas nak balik rumah even bos takde. Dah la tadi makan Subway kenyang gile. Makin kenyang makin mengantuk la jawabnya. Bagus betul Subway ni, dah la tadi aku pegi makan sana guna voucher lam sokkabar tu. Pastu dia kasi laki satu voucher. Pasni kenyang makan subway je la aku. 


No comments:

Post a Comment

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..