Monday, September 3, 2012

Zalora.

Tadaaaaaaaaaa!


First item bought from Zalora. 

Takut jugak masa memula nak beli since dengar banyak sangat feedback yang kurang memeberangsangkan sebelum ni. Tapi memandangkan aku banyak sangat dapat voucher Zalora ni, rasa sayang pulak tak guna. So try la beli. Beli yang murah-murah je. Cepat jugak sampai. Aku beli hari Khamis petang, Isnin dah sampai. Itupun sebab Jumaat, Sabtu dan Ahad cuti. Kalau tak mesti Jumaat tu dah sampai. 

Apa yang aku beli?

Hehehe. Tunggu la esok aku pakai.



No comments:

Post a Comment

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..