Friday, October 18, 2013

Orang Lelaki Punya Kerja.

Aku dah kata laki aku memang rajin. Terutama sekali rajin basuh baju. Tapi ko tengok la sendiri pesen dia sidai baju macam mana.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Senang keje kan. Lempor je atas lantai. Lepas tu bukak kipas laju-laju. Aku punya tangga tu memang dah jadi ampaian dah beberapa bulan kebelakangan ni. Sebab kalau sidai baju kat luar, kadang-kadang lupa nak angkat. Nanti berhari-hari la baju tu tersidai je kat ampaian tu. Haish, sabo je la aku. Nasib baik la ni bukan baju aku. Ni baju bola budak-budak opis dia. Kalau baju aku dia buat camni, memang aku cubit perut dia. 

5 comments:

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..