Friday, February 21, 2014

Tiga Puluh.

21 Februari 2014



Today, i'm officially turn to 30. *lap peluh sat. Tua nya rasa dah masuk 30 ni. Macam baru semalam je sambut birthday 17 tahun. Hihihi. 

Nothing fancy on my 30th Birthday. Dah masuk 3 series ni, takyah nak over sangat pun. Lagipun aku tak excited pun nak celebrate birthday-birthday ni. Pada aku, makin kerap kita sambut birthday, makin dekat dengan kematian. Wah gituuuu. Muhasabah diri sket la sejak-sejak dah 3 series ni.

So apa citer dengan aku punya 30 things before turn 30 yang pernah aku post tahun lepas? Haha, mestilah dari 30 tak sampai 10 pun yang tertunai. Kalau korang perasan, list no 29 & 30 tu saje je aku biarkan kosong. Sebenarnya nak letak 'get pregnant' kat last list tu. And alhamdulilah, berjaya pregnant before 30. So disebabkan dah mengandung, banyak la list yang aku tak dapat nak buat. *alasannn. Tapi aku rasa berbaloi sangat. Tak dapat tunaikan list-list yang aku dah buat tu pun takpe. Dapat pregnant ni pun dah kira satu kegembiraan tak terhingga buat aku. List-list yang dah buat tu insyaallah aku akan tunaikan jugak. Entah bila tak tau la. Kena buat list baru la macam ni. 40 things before 40 pulak. Hehehe. 

Tu je la citer birthday tahun ni. Thanks to kawan-kawan yang sudi wish. Tapi kalau wish setakat tulis HB je, aku tak layan ok. Sorry to say la, tapi aku rasa bangsat sangat siapa yang wish birthday tp setakat tulis HB je. Sama bangsat siapa yang reply message dengan K je. Hahaha sorry la ayat kasar sket tp aku memang tak boleh terima HB dan K. Lebih bagus takyah wish atau reply setakat HB dan K. Nampak beno tak ikhlas. 

Lastly, happy birthday to me and sape-sape yang celebrate birthday sama dengan aku hari ni. Nah gambar selfie di umo 30 tahun. 


7 comments:

  1. Assalamualaikum awak. alhamdullilah. selamat hari lahir. semoga dikurniakan kesihatan yang baik, sukses dalam hidup dan berbahagia bersama keluarga tercinta. comellah mak buyong ni ~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih awak. Mana ade comel. Tunggu baby comel je ni ha. Hahaha.

      Delete
  2. Happy Birthday cujen. Semoga pnjng umur dan dikurniakan rezeki melimpah ruah Inshallah. Sgt cantik ye pic momy to be nye selfie tu ;)

    ReplyDelete
  3. epi besday..moga diberi kesihatan yg baik², dilimpahkan rezeki dan dilanjutkan usia.. sy taun depan 30 lak.. wuwuwuwu

    ReplyDelete
  4. happy besday kak...;) semoga panjang umo dan dimurahkan rezeki dan dikurniakan kesihatan yang baik dannnnn...dipermudahkan segala urusan...;)

    ReplyDelete
  5. Happy besday suzan...moga dipermudahkan....aminnnn

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..