Monday, September 15, 2014

Cuti Panjang Dah Habis Bro.

Maka, berakhir la sudah cuti panjang aku selama 3 bulan. Gila la, rasa macam baru semalam beranak, lusa dah kena kerja. Huwaaaaaa! Dah la aku tak ajar anak aku isap botol lagi. Selama ni memang direct nenen je. Bila bagi botol, macam kena cubit je gaya dia. Last-last aku pun maleh. Pengsan la mak aku nanti. Ade jugak yang kejap-kejap telefon suruh balik susukan anak nanti. Hihihi.

Ok la, update pendek je ni. Nak siap-siap iron baju kerja untuk sebulan. Dah ada anak ni tak boleh la nak berlenggang kangkung pagi-pagi baru nak iron baju. Ade jugak yang sampai opis kul 10 pagi kang. Hihi.  

Nah, belanja gambar Melissa satu.

 Muka nak kerek je anak mummy ni. Pukul kang. Hihihi.






2 comments:

  1. Assalamualaikum cujennnnn, comelnya melissa!!!! laaaa nk masuk kerja dahhh. kejap je masa berlalu kan... ehh sheila nk buat satu gathering bulan depan. nnti usha post kat sidebar kita yee. boleh jumpaaa~~~

    ReplyDelete

Aku tak balas semua komeng..harap maklong..